Assertiviteitstraining

DOELGROEP

Zaakvoerders, bedienden en ploegbazen die regelmatig gesprekken voeren met klanten, medewerkers, (onder)aannemers, etc.

Deze assertiviteitstraining heeft tot doel de deelnemers bewust te maken van hun eigen gedrag en houding. Daarnaast wil zij deelnemers helpen tot stressbeheersing en de belangrijke assertiviteitsvaardigheden introduceren en inoefenen. U leert sociale vaardigheden aan die u in staat stellen om beter voor uzelf op te komen en u zodanig weerbaarder op te stellen naar anderen toe.

• kritiek geven / krijgen
  • lichaamstaal / lichaamskracht
  • complimenten geven + mensen motiveren
  • “nee” kunnen zeggen
  • zelfbeeld: zelfvertrouwen / zelfrespect / zelfbeheersing
  • emotionele assertiviteit
  • oplossingen zoeken, conflicten voorkomen, assertiever reageren op type-situaties
  • herkennen van verschillende soorten gedrag (zowel verbaal als non-verbaal); inzicht hebben in de eigen voorkeurstijlen, aanpassen van de eigen houding en het eigen gedrag
  • zelfbeeld: zelfvertrouwen / -respect en -bevestiging

duurtijd: 2 dagen

uren: van 9u00 tot 16u30

locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Leden betalen 264 euro, niet-leden 348 euro. Prijzen zijn exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille. Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.