BEN renovaties: Isoleren en luchtdichtheid

• vloerisolatie
  • bouwknopen
  • luchtdichtheid
    • oplossingen om de luchtdichtheid
    • luchtdichtheidstest

uren: van 18u00 tot 21u30. De module duurt 3u30'

locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

EXPERT TER ZAKE

Wouter Hilderson, ir. architect: technisch adviseur en lesgever bij Pixii sinds 2006. Medewerking aan diverse onderzoeksprojecten, o.a. naar zeer energiezuinige renovatie en passieve bouwdetails.

Leden betalen 190 euro, niet-leden 247 euro. Prijzen zijn exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

Heeft u nog vragen?

Evelien Baré opleidingscoördinator