BOUW(CAMPUS)TRAININGSDAG 2019

Maandag 7 januari 2019 is het zover! Dan organiseert Confederatie Bouw Limburg haar 5de (!) Bouwtrainingsdag. Voor jou, voor enkele medewerkers of voor het hele bedrijf!

En, hou je vast, het is te doen in de Bouwcampus. Jawel!

Wij maken ons klaar voor de leukste opleidingsdag van het jaar.

Doe je mee? Geniet van meer dan 20 opleidingsthema’s helemaal op maat van de sector!

Dit in de Bouwcampus, waar de bouw van de toekomst thuis is. Maar ook op Hogeschool PXL en LIMTEC houden we halt.

Op maandag 7 januari staat het Wetenschapspark in Diepenbeek helemaal in teken van de bouw!

WIN WIN

Eenvoudig en snel voldoen aan de wettelijke verplichtingen? Een kick-off van het nieuwe jaar? Geen zorgen over catering, planning of permanentie?

En… dit zonder kosten?! De Bouwtrainingsdag is dankzij tussenkomst van Constructiv en Cevora volledig kosteloos*!

Prijs indien betalend? Leden € 175,00 Niet-leden € 210,00 Betaling met KMO portefeuille mogelijk

* exclusief VCA examen indien van toepassing
* kosteloos voor arbeiders PC124 en bedienden PC200. Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.
*Een annulatie kan enkel schriftelijk. Meer dan 5 werkdagen: bij een annulatie van de inschrijving op meer dan 5 werkdagen voor aanvang van de opleiding, is er geen annulatievergoeding verschuldigd. Minder dan 5 werkdagen: bij annulatie op de 5e werkdag voor aanvang van de opleiding, is een vergoeding van 175 euro (leden), 210 euro (niet-leden) verschuldigd. Als uitzondering hierop aanvaarden wij een afwezigheid wegens ziekte (mits voorlegging van een doktersattest) van bij "uit diensttreding" (met bewijs van de zaakvoerder). Dit geldt ook bij inschrijvingen van bedienden PC200

!Opgepast! De plaatsen per traject zijn beperkt!

08.00 - 12:15 Hoe krijg ik iedereen in mijn team mee? Hoe je mensen motiveren? Expert ter zake: Sonia Stuyts

12.15 - 13.00 Schaft!

13.00 - 17:15 Fysieke detox na een lange werkdag Powered by Itzu

HOE INSCHRIJVEN?

Via onderstaande link. Zo ben je zeker van je plaatsen! Of via het meervoudig inschrijvingsformulier, mail naar lore.bollen@confederatiebouw.be

Zo kan je meerdere personen tegelijkertijd inschrijven. Handig maar let op! Geef alle gegevens in en maak er geen PDF van! Dan kunnen we het niet meer inladen in onze CRM. Gebruik ook de dropdown mogelijkheden (bijvoorbeeld bij man/vrouw of bij scholing) Vul dit niet zelf in.

Jouw inschrijving is pas definitief na bevestiging.