De borgstelling voor de goede uitvoering van werken. Hoe zit dat nu weer?

De waarborg/borgstelling is een vaak voorkomend instrument binnen de bouwsector waarbij (onder)aannemers in een onderpand moeten voorzien voor het nakomen van zijn/haar verplichtingen totdat de werken volledig zijn uitgevoerd. De regels waaraan dergelijke borgstelling moet voldoen (bedrag, wijze, vrijgave ...) variƫren sterk naargelang de context waarin de werken worden uitgevoerd. Zo gelden er verschillende regels indien er toepassing wordt gemaakt van de Wet Breyne of indien de werken kaderen binnen de uitvoering van een overheidsopdracht. In deze opleiding wordt een overzicht geschetst van de verschillende regelingen die van naderbij worden bekeken.

Praktisch

Uren: 13.30 - 16.30

Locatie: Bouwcampus, Diepenbeek

Prijs: 116,00 euro leden en niet-leden 180,00 euro excl. BTW

Gratis voor bedienden pc200.

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

Indien het een opleiding tussen 1 december 20XX en 31 maart 20XX betreft, geldt het volgende: