Hoe voer ik een functionerings- of een beoordelingsgesprek?

Gratis voor bedienden PC 200 dankzij Cevora !

Tijdens deze opleiding verbetert u uw gespreksvaardigheden zodat u meer impact heeft op diverse soorten gesprekken. U krijgt inzichten aangereikt die relevant zijn om uw gesprekken efficiënt te sturen. Aan de hand van oefeningen helpen we u om uw sterke punten als gespreksvoerder verder te ontwikkelen. Het resultaat is dat je na deze opleiding geoefend bent in hoe je de talenten van je medewerkers kan screenen en kan inschatten en hoe je diverse soorten gesprekken resultaatgericht kan sturen.

duur: 1 dag

uren: van 09u00 tot 17u00

locatie: Diepenbeek, Confederatie Bouw Limburg

Leden betalen 156 euro, niet-leden 175 euro. Prijzen zijn exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen, op voorwaarde dat:

• ze tegelijkertijd ten minste één bediende inschrijven voor dezelfde of een andere Cevora-training
  • én het bedrijf een opleidingsplan heeft ingediend bij het Sociaal Fonds in het kader van de sectorale CAO

Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.