Hoogwerkerbestuurder / Schaarlift

Bij het werken op hoogte is het erg handig als je een hoogwerker ter beschikking hebt. In het kader van de veiligheidsfunctie is het bij wet verboden om zonder opleiding deze toestellen te bedienen. Tijdens deze sterk praktische opleiding worden zowel de schaarlift als de knikarm behandeld.

DOELGROEP

Iedereen die een hoogwerker regelmatig, continue of occasioneel bedient.

Doel van deze opleiding? De cursist opleiden tot een veilig en efficiƫnt werkende bestuurder hoogwerker.

De cursisten leren hoe een goede bestuurder hoogwerker te worden, nl.:

• op de hoogte zijn van het feit dat ze een veiligheidsfunctie bekleden en zich hiernaar moeten gedragen
  • veilig kunnen werken op hoogte met een hoogwerker
  • preventief defecten/storingen kunnen melden
  • ongevallen/letsels/schade aan producten voorkomen
  • schade door transport verminderen
  • een evenwicht tussen veilig rij/werkgedrag en productiviteit bekomen

duur: 1 dag

uren: van 08u00 tot 16u00

Leden betalen 260 euro, niet-leden 335 euro. Prijzen zijn exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.