MS project 2010/2013

*Eigen laptop meebrengen is noodzakelijk*

DOELGROEP

Deze basiscursus is bedoeld voor werfleiders, projectleiders, bedrijfsleiders die wensen te starten met de planning van hun project(en) op PC met behulp van de tool MS-Project 2010/2013. Deelnemers dienen een goede kennis van Windows en Excel te hebben.

MS Project biedt u de mogelijkheid om uw projecten op de voet te volgen. Met één druk op de knop weet u hoe lang een project reeds loopt en nog zal lopen, wat een project reeds gekost heeft en nog zal kosten, of er nog middelen beschikbaar zijn om andere projecten op te starten en nog veel meer.

• basisinstellingen van het programma: dataformaat, tijdseenheid
  • aanmaken van een project: startdatum, invoeren bewerkingen en relaties, berekenen van het project
  • kalenders: invoeren verlof- en verletdagen; aanmaken van meerdere kalenders en verbinden aan de bewerkingen
  • rapporteren - deel 1: pagina instellingen; preview en afdrukken
  • tables en views
  • formateren van balken en tijdschaal
  • constraint
  • organiseren van de bewerkingen: in- en outdenten, groeperen via codes
  • rapporteren - deel 2
  • filters & autofilters
  • templates
  • voortgangscontrole: baselineplanning; invoeren voortgang der werken
  • formules

Uren: van 13 uur tot 19 uur

Locatie: Bouwcampus, Diepenbeek

Leden betalen 320 euro, niet-leden 415 euro. Prijzen exclusief btw.

Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen, op voorwaarde dat:

• Ze tegelijkertijd ten minste één bediende inschrijven voor dezelfde of een andere Cevora-training
  • Het bedrijf een opleidingsplan heeft ingediend bij het Sociaal Fonds in het kader van de sectorale CAO

Het meervoudig inschrijvingsformulier aanvragen via lore.bollen@confederatiebouw.be.

Heeft u nog vragen? lore.bollen@confederatiebouw.be

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.

Recent toegevoegd