Preventieadviseur niveau III: bijscholing

U hebt het diploma Preventieadviseur niveau III? Via deze opleiding blijft u op de hoogte van nieuwe veranderingen in de welzijnswet, het Algemeen Reglement voor de Arbeidsbescherming (ARAB) en de Codex. Als preventieadviseur dient u steeds op de hoogte te blijven van de wettelijke verplichtingen en wijzigingen op het vlak van preventie en bescherming. Tijdens de bijscholing zoomen we in op de laatste evoluties zodat u uw preventiebeleid kunt actualiseren en optimaliseren.

DOELGROEP

Bouwbedienden die verantwoordelijk zijn voor het welzijns- en preventiebeleid in een bedrijf met 21 tot 49 werknemers in dienst.

Update welzijnswet, ARAB en Codex.

duur: 0,5 dag

uren: van 09u00 tot 13u00

locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Leden betalen 165 euro, niet-leden 195 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille. Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

Heeft u nog vragen?

Lore Bollen administratie T 011/30.10.39 E lore.bollen@confederatiebouw.be

Je kan bij Lore terecht voor alle praktische vragen aangaande deze opleiding

Evelien Baré coördinatie T 011/30.10.35 E evelien.bare@confederatiebouw.be

Opgepast, het aantal plaatsen zijn beperkt!! Bij onvoldoende inschrijvingen kan een sessie geannuleerd worden.

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.