Wat staat er nog op de agenda?

• Summerdrink @ Vijverkafee 05.09.2019

Summerdrink Confederatie Bouw Limburg

• Infotainment 24.10.2019

Verslag activiteiten

Bedrijfsbezoek Machiels Building Solutions

Op 28 februari 2019 stond er een bedrijfsbezoek bij Machiels Building Solutions op het programma voor netwerk Jong CBL. Machiels Building Solutions is de grootste Belgische industriële producent van houten bouwelementen (muren, vloeren, daken) en beschikt over de grootste industriële productiecapaciteit voor houtskeletbouw in de Benelux. Jong CBL kreeg een exclusieve blik op de productiehal. Filip Vercauteren, General Manager MBS Europe: “Als houtskeletproducent staat Machiels Building Solutions voor (h)out of the box bouwen. We streven constant naar verbetering en vernieuwing, en zijn voorloper in BIM.” Machiels Building Solutions is innovatief en werkt alle projecten uit in BIM, hierdoor wordt er in recordtijd opgeleverd.

Werfbezoek ZNA CADIX Nieuwbouw Ziekenhuis te Antwerpen

Op 21 juni 2019 werd Jong CBL verwelkomd op de werf ZNA CADIX in Antwerpen. ZNA Cadix is het ziekenhuis in opbouw van ZNA. De opening is voorzien voor eind 2022. ZNA Cadix komt aan de kop van park Spoor Noord, tussen het Kempisch dok en de Noorderlaan, naast de gelijknamige Cadixwijk. Op een plaats waar park, water en stad samenkomen. Met zijn 19 verdiepingen zal dit ZNA-ziekenhuis met kop en schouders uitsteken boven de andere torens in de buurt. Op het programma stond, naast een werfbezoek, een voorstelling van BIM 360 op de werf en paste zo perfect in het thema dit werkjaar: 'digitalisering in de bouw'.

SINTERKLAASFEEST 2018

Zondag 25 november organiseerde Jong CBL het grote Sinterklaasfeest voor de kinderen van de Limburgse aannemers. Starten deden we met een lekker ontbijt, niets zo lekker op een zondagochtend dan een verse ontbijtkoek en een stuk fruit. Dan was het de beurt aan Papa Chico, de kinderen, groot en klein, hebben weer genoten van zijn dolle fratsen. En dan was het eindelijk de beurt aan de Sint en zijn pieten! Opletten geblazen, want het snoepgoed vloog in het rond. Elk kind kreeg zoet en speelgoed. Alleen maar brave kindjes op het SInterklaasfeest van Jong CBL ;-) Naar het foto-album

KARTING '100 MILES ENDURANCE RACE 2018'

Op vrijdag 21 september organiseerde Jong CBL zijn ‘100 miles endurance race’ op het International Karting Circuit te Genk. Het event kon rekenen op zo’n 500 aanwezigen, weer 100 meer dan vorig jaar! Het event barst bijna uit zijn voegen. Naar het volledige foto-album