Digitaliseren doe je zo! Gebouwen! BIM - afspraken

Voor wie?

Teamleiders, management en anderen die verantwoordelijk zijn voor 1 of meerdere afdelingen op een bouwplaats of binnen een bouwbedrijf en de processen wensen te verbeteren dankzij de digitalisering in de bouw.

• BIM modelleerafspraken
  • Controle BIM basis afspraken

Praktisch?

• Duur: 4 uur
  • Uren van 12.30-16.30
  • Locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Kostprijs

€ 140,00 excl. BTW leden Confederatie Bouw. € 150,00 excl. BTW niet-leden Confederatie Bouw. Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC200

Inschrijven

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.