Infosessie: Uniform Europees Aanbestedingsdocument

‘Tijdens deze infosessie krijgt u meer duiding bij het Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA).

Wanneer mag het UEA gevraagd worden?

Hoe moet het formulier ingevuld worden?

U krijgt een praktijkgerichte toelichting met veel praktische tips.

Expert ter zake?

Elke Van Overwaele, Hoofdadviseur juridisch departement Confederatie Bouw

Doelgroep?

Bedienden van erkende aannemers

Prijs?

Leden Confederatie Bouw Limburg nemen gratis deel.

De deelnameprijs voor niet-leden bedraagt 100 euro excl. btw

We aanvaarden betalingen met de KMO portefeuille

Woensdag 24 april 2019
uren: van 09u00 tot 12u00
locatie: Bouwcampus, Diepenbeek

Leden nemen gratis deel, niet-leden 100 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

KMO-portefeuille

Als opleidingsaanbieder en adviesverstrekker bezit de Confederatie Bouw Limburg een erkenning voor de KMO-portefeuille. In de vernieuwde KMO-portefeuille is er een onderscheid volgens de grootte van de onderneming. Kleine ondernemingen krijgen een maximale jaarlijkse totaalsubsidie van 10.000 euro, het steunpercentage bedraagt 40%. Middelgrote ondernemingen kunnen jaarlijks maximaal 15.000 euro via de KMO-portefeuille. De aanvraag moet uiterlijk 14 dagen na de start van de opleiding ingediend worden via www.kmo-portefeuille.be. Enkel de eenheidsprijs komt in aanmerking voor betaling via KMO-portefeuille, dus niet de BTW. Ons erkenningsnummer DV.O 109625

Deze opleiding is geen CEVORA opleiding

Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Download hier het meervoudig inschrijvingsformulier!

Belangrijk! Gelieve alle verplichte info in te vullen en er geen PDF, CSV, … bestand van te maken. Van zodra je dit in EXCEL terug mailt (lore.bollen@confederatiebouw.be), kunnen wij de gegevens in onze CRM inladen.