Lean workshop: 5S en Visueel Management

Workshop | 5S en Visueel Management

Voor wie?

Zaakvoerders en/of bedienden van bouwbedrijven die al een basiskennis van Lean management hebben maar niet goed weten hoe te starten met de implementatie ervan

Doel

Na de theorie ook handvaten aanbieden om 5S toe te passen op hun eigen bouwwerven.

• Uitleg van de theorie van het model 5S
  • Oefening met betrekking tot eigen werven: ‘Criteria bepalen en scheiden’
  • Bespreking en vervolgens oefening ‘Schikken en schoonmaken’
  • Bespreking van de resultaten en bepalen welke middelen hiervoor nodig zijn
  • Gezamenlijk bepalen hoe de bedachte aanpak gestandaardiseerd kan worden
  • Toepassen van visueel management in de praktijk
  • Maken van een actieplan om 5S te kunnen implementeren.

Praktisch?

• Duur: 4 uur
  • Uren van 8.30-12.30
  • Locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Kostprijs

€ 195,00 excl. BTW leden Confederatie Bouw. € 225,00 excl. BTW niet-leden Confederatie Bouw. Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC200

Inschrijven

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerdere personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.