PBM, ladders & valbeveiliging met harnassen

DOELGROEP

Personen die actief zijn in de woning- en industriebouw.

PBM

We kleden u van top tot teen met de meest geavanceerde PBM, we zijn voorzien van 5 sporttassen die nokvol zitten met het recentste materiaal.

Ladders

• Wat kan en mag bij werken op hoogtes met ladders?
  • Wie keurt deze?
  • Hoe veilig zijn deze voor het type werk?

Harnassen

• Wanneer moeten we een harnas dragen?
  • Welk soort harnas bij welk type werk?
  • Hoe en welke beveiliging tussen bevestiging en harnas neem ik?
  • Verschillende harnassen worden real time ter plaatse aangepast

uren: van 08u00 tot 16.00

Locatie: Confederatie Bouw Limburg

Leden betalen 190 euro, niet-leden 247 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille. Deze opleiding is niet gratis voor bedienden PC 200.

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.