Time management

DOELGROEP

Bedienden en leidinggevenden die hun vaardigheden op het gebied van tijdsbeheer willen optimaliseren.

• Persoonlijk timemanagement
  • Opzoeken en hanteren van tijd- en energierovers.
  • Strategische planning: Beheer van je dagelijkse activiteiten. Hoe kan ik beter mijn doelstellingen verwezenlijken?
  • Waarom hebben sommige deelnemers het moeilijker met organisatie van tijd?
  • Beheer en planning van agenda.
  • Brain Engineering: Op basis van onderzoeken naar de functies van beide hersenhelften leer je productiever en creatiever functioneren.
  • Alleen superman heeft geen stress: Stresshantering i.f.v. Timemanagement. Hoe creëer ik minder stress door een betere tijdsorganisatie.
  • Hoe optimaliseer ik mezelf: Tips voor zelforganisatie!Interpersoonlijk timemanagement
  • Onderscheid zoeken tussen persoonlijke en gemeenschappelijke doelstellingen van tijdsgebruik.
  • Hoever creëer ik voor mijn omgeving tijd?
  • Als ik “nee" zeg heb ik meer tijd voor mezelf. Hoe efficiënter communiceren en meer tijd winnen.
  • Hoe kunnen wij samen productiever zijn zonder ons meer gehaast te voelen?
  • Leren dringend van belangrijk te onderscheiden in planning.
  • Efficiënt communiceren en vergaderen.
  • Efficiënt beheer van de tijdsrover nummer 1 van onze leefwereld: de mailbox.
  • Delegeren en misdelegeren. Waar zijn mijn valkuilen in het delegeren en gedelegeerd worden. Wat kan ik er zelf aandoen?

EXPERT TER ZAKE

Bart Beuls Cereon bvba: Therapie - Coaching - Training

Hij werkt steeds vanuit zijn 25-jarige ervaring als stress- en burn out therapeut en als communicatietrainer. Naast individuele coaching en relaxatietherapie is hij onderlegd in diverse trainingen: assertiviteit en conflictvrije communicatie, stressbeheer en werkdruk, timemanagement, coaching en train the trainer, emotionele intelligentie en veranderingscompetenties.

Hij zorgt ervoor dat zijn opleidingen dynamisch, ervaringsgericht en interactief zijn. Mensen beter laten functioneren is zijn sterkste punt door hen zowel mentaal, emotioneel, communicatief als doelgericht in beweging te brengen.

duur: 2 dagen

uren: van 09u00 tot 17u00

locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek

Leden betalen 300 euro, niet-leden 390 euro. Prijzen zijn exclusief btw.

We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

h3>SUBSIDIES

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.