Typebestek 250 wegenbouw (8 avonden)

Het Standaardbestek 250 (of typebestek 250) voor de wegenbouw bevat standaardeisen voor het opstellen van bestekken voor werken in verband met wegenbouw, rioleringen en groenaanleg.

Dit bestek is van toepassing op openbare besturen (het Agentschap Wegen en Verkeer, steden, gemeenten, ...), studiebureaus en aannemers.

1: Algemene voorwaarden en contractuele verplichtingen (deel I)

• algemene voorwaarden
  • contractuele verplichtingen
  • mogelijkheden van het bestuur

2: Algemene voorwaarden en contractuele verplichtingen (deel II)

• algemene voorwaarden
  • contractuele verplichtingen
  • mogelijkheden van het bestuur

3: Materialen, voorbereidende werken en cataloog

4: Funderingen en proeven ter controle

5: Verhardingen

• verhardingen en proeven, rafacties en boetes

6: Riolering

• riolering en proeven, rafacties en boetes

7: Lijnvormige elementen, rafacties en boetes

8: Onderhoudswerken, proeven en boetes

SPREKER

Paul Van Eyck, bestuurssecretaris Provinciebestuur Limburg

wat? 8 sessies waarin het volledige standaardbestek

Uren? van 18u00 tot 21u00

Leden: 400 euro excl. BTW, niet-leden 480 euro excl. BTW

Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen (zie voorwaarden).

U kan enkel inschrijven via onderstaand formulier. Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.