Verkoopprijs van een arbeidsuur

DOELGROEP

Alle bedienden uit de bouwsector en studiebureaus. Geen specifieke voorkennis vereist.

PROGRAMMA​

• kostprijs van een uurloon
  • de cao
  • de sociale lasten
  • regielonen
  • tijdnormen
  • verplaatsingsvergoeding en mobiliteitspremie
  • identificeren, indelen en budgetteren van de algemene kosten
  • bepalen van een algemene kosten uurtoeslag
  • bepalen van een algemene kosten percentage
  • bepalen van een uurtoeslag winst
  • bepalen van een toeslag percentage winst.

Uren: 13h00 - 17h00

Dankzij CEVORA is deze opleiding GRATIS voor bedienden PC 200. Bedrijfsleiders (met zelfstandig statuut) kunnen ook gratis deelnemen, op voorwaarde dat:

• ze tegelijkertijd ten minste één bediende inschrijven voor dezelfde of een andere Cevora-training
  • én het bedrijf een opleidingsplan heeft ingediend bij het Sociaal Fonds in het kader van de sectorale CAO

Leden betalen 110 euro en niet-leden 145 euro, prijzen exclusief btw. We aanvaarden betalingen via de KMO portefeuille.

Wenst u meerder personen tegelijkertijd in te schrijven voor deze opleiding? Vraag het meervoudig inschrijvingsformulier aan lore.bollen@confederatiebouw.be.

cevora

Veel opleidingen kunnen kosteloos worden gevolgd door bedienden PC 200. Na inschrijving doen wij het nodige zodat de opleiding gratis kan doorgaan via Cevora, hiervoor dient u zelf niets te ondernemen.

TIP

Ook de zaakvoerder kan gratis deelnemen aan een Cevora-erkende opleiding, op voorwaarde dat het bedrijf een opleidingsplan heeft geregistreerd bij het ANPCB en er minstens 1 bediende wordt ingeschreven voor de opleiding.

• De Cevora-tussenkomst is niet van toepassing voor interim bedienden
  • De eventuele examenkost (vb. in geval van VCA) blijft ten laste van het bedrijf
  • Niet alle opleidingen kunnen via Cevora gratis aangeboden worden voor bedienden PC 200
  • Neem voor meer inlichtingen contact op met de dienst opleidingen.