Workshop: introductie Lean Management

Inhoud

De ‘Workshop lean management’ is ontwikkeld voor projectleiders, werfleiders, medewerkers van de calcluatie- en studiedienst en aankopers. De workshop bestaat uit twee dagdelen en wordt verzorgd met een tussenliggende periode van 1week. In het eerste deel wordt na een korte uitleg van de theorie van lean management door middel van een simulatie gedemonstreerd welke effecten de toepassing van lean principes in een proces hebben op zowel de doorlooptijd als de productie.

In het tweede deel wordt interactief aan de hand van (voor)beelden van praktijksituaties bepaald welke lean principes toepasbaar zijn in de bouwpraktijk. Welke aanpassingen hiervoor noodzakelijk zijn en welke resultaten na de implementatie verwacht kunnen worden.

Praktisch?

• Duur: 2 halve dagen
  • Uren van 8.30-12.30
  • Locatie: Confederatie Bouw Limburg, Wetenschapspark 33, 3590 Diepenbeek