Opleidingen | webinars

Confederatie Bouw Limburg: uw opleidingspartner in de bouw!

Confederatie Bouw staat garant voor kwalitatieve opleidingen. Als opleidingsaanbieder is Confederatie Bouw Limburg in het bezit van een Q*For certificaat. Dit Q*For certificaat staat garant voor kwaliteit en professionalisme. Wij bieden u opleidingen in open aanbod en opleidingen op maat van uw bedrijf:

Opleidingen | webinars in open aanbod

Voor deze opleidingen | webinars kunt u vrij inschrijven. Het volledig programma vindt u terug: in de opleidingsbrochure, via de website en via onze opleidingsmails.

Download hier de opleidingsbrochure 2021-2022

Wenst u meerdere personen in te schrijven?
Download het meervoudig inschrijvingsformulier en mail het door naar karen.nijns@confederatiebouw.be

Download hier het meervoudig inschrijvingsformulier
Gelieve alle verplichte info in te vullen en er geen PDF, CSV, … bestand van te maken. Van zodra je ons dit in EXCEL terug mailt, kunnen wij de gegevens in onze CRM inladen.

Opleidingen | webinars op maat van uw bedrijf

Hoewel onze trainers tijdens de trainingen flexibel kunnen omspringen, liggen het programma en de methodieken natuurlijk op voorhand vast. Ook heb je geen inbreng in de data, locaties, opleidingsuren, ... en de groep waarin de deelnemer(s) terecht kom(t)(en).
Bij in company trainingen kan je mee beslissen over het programma, de leermethodieken, de concrete data en uren, de locatie, ...
Dankzij samenwerkingsverbanden met Cevora, Constructiv (Fonds voor vakopleiding in de bouwnijverheid), Volta en Syntra Vlaanderen kunnen wij u opleidingen | webinars aan zeer interessante prijzen aanbieden.

Hebt u nog vragen? Wilt u meer info? Contacteer de dienst opleidingen:
T 011 30 10 30  karen.nijns@confederatiebouw.belore.bollen@confederatiebouw.be | eline.wenmaekers@confederatiebouw.be

Gebruik de zoekfunctie om gericht naar een opleiding te zoeken. Vergeet niet je lidnummer in te vullen, zo geniet je van het ledentarief voor een opleiding.

En geef zeker het juiste PC nummer (arbeider PC 124, bediende PC 200, zelfstandige 'andere' ...) in, zodat je van de juiste subsidies kan genieten ;-)