Wie zijn we

Vicky Dethier, bedrijfsleider van Bouwbedrijf Dethier uit Alken, werd door het voltallige bestuur van Jong Confederatie Bouw Limburg - een open, toegankelijk en dynamische netwerk van en voor jonge geëngageerde ondernemers in de bouw - verkozen tot voorzitter. Zij volgt Steven Lisens, Baldewijns & Co, op. Op heel korte tijd is Vicky Dethier uitgegroeid tot de leading lady van het gekende familiale bouwbedrijf, maar ze heeft niet enkel binnen het bouwbedrijf haar stempel gedrukt. Vicky werd in 2018 namens de Vlaamse Confederatie Bouw uitgeroepen tot Jonge Vlaamse aannemer van het jaar. Ze werd dan ook unaniem verkozen tot voorzitter binnen Jong Confederatie Bouw Limburg, een rol die zij maar al te graag op haar neemt. Vicky is namelijk al jaren een actief lid binnen Confederatie Bouw Limburg en kijkt er naar uit haar schouders te zetten onder de inhoudelijke discussies en uitdagingen, en de vele evenementen en projecten die Jong Confederatie Bouw Limburg initieert.

In 2020 legt Jong Confederatie Bouw Limburg de focus op ‘Be Smart’, een thema dat perfect aansluit met het werkveld waarbinnen Vicky haar begeeft. Vanuit haar IT-gerichte opleiding voelt Vicky Dethier zich sterk verbonden met de digitalisering in de bouw. In 2018 ontving Bouwbedrijf Dethier de prestigieuze Digital Construction Award, het Alkense bouwbedrijf was volgens de vakjury het best gedigitaliseerde bouwbedrijf van ons land.

VOORSTELLING RAAD VAN BESTUUR

Vicky Dethier (Voorzitter)